Holland America Line wint service award

Holland America Line heeft op 24 januari een ‘Beste Service Award’ gewonnen in de categorie ‘Reisaanbieders’ van Opiness. Het is een consumentenprijs alleen bepaald door klantbeoordelingen. Holland America Line kreeg als gemiddeld cijfer een 9,1 gebaseerd op 1.016 reviews.

De best presterende dienstverleners van Nederland in 2017 blinken uit in het voorop lopen met technologie waarmee zij hun klanten snelheid en gemak bieden en daarmee tijdwinst. Er zijn in totaal 14  Nederlandse dienstverleners beloond met een Beste Service Award.

Gemak en snelheid doorslaggevend
Uit een analyse van 1.400 reviews van de winnaars blijkt dat snelheid en het geboden gemak door technologie van groot belang is voor consumenten momenteel. In een vijfde van de reviews worden zaken benoemd als: een optimaal werkende website, een app, chat of communicatie.

Nico Bleichrodt, Managing Director Sales & Marketing Continental Europe Holland America Line, is erg blij met het winnen van de award. “De mening van de klant is voor ons ontzettend belangrijk en we luisteren dan ook goed naar de feedback die we ontvangen. We proberen hiermee ons product en dienstverlening continu nog beter te maken. Het ontvangen van zo’n hoog oordeel stemt ons zeer tevreden en is een erkenning voor de enorme inzet en hoge service die door onze 16.000 medewerkers wereldwijd dagelijks wordt geleverd. We brengen onze gasten naar de mooiste bestemmingen wereldwijd en we zullen blijven innoveren aan boord en het aanbieden van de meest prachtige cruisereizen”.

De Beste Service Awards is georganiseerd door Opiness, welke een onafhankelijk online platform is waar consumenten, dienstverleners kunnen beoordelen en vergelijken op klantoordeel.