Imtech Marine herintroduceert het merk Radio Holland en bundelt krachten voor de Europese binnenvaartmarkt

Op SMM kondigt Imtech Marine de herintroductie van Radio Holland aan voor haar service en navigatie/communicatie activiteiten. Daarnaast bundelt Imtech Marine haar krachten voor de binnenvaartmarkt binnen het Radio Holland netwerk van vestigingen en dealers in Europa. Dit betekent een sterkere samenwerking tussen Imtech’s dochter Van Stappen in Antwerpen, de Radio Holland binnenvaart afdeling in Rotterdam en het dealernetwerk met name in Nederland, Frankrijk, Duitsland en België. Het aantrekken van Karli Boschitsch als Manager Binnenvaart Europa onderstreept dit.

ImtechRadioHollandJohnny van Stappen rechts Karli Boschitsch

foto: Links Johnny van Stappen rechts Karli Boschitsch

Dennis Mol (Director Services Europe): “De ervaring van Karli Boschitsch met de producten van Radio Zeeland en Furuno, als ook zijn commerciële ervaring en samenwerking met Europese dealers, past goed op de ambitie van Imtech Marine, onder de vlag van Radio Holland in de binnenvaartmarkt. Met Johnny van Stappen als operationeel manager voor Europa aan zijn zijde, staat een zeer ervaren team aan het roer”.

Als exclusief distributeur van Radio Zeeland en Furuno producten kan de binnenvaart-schipper via het brede netwerk van servicevestigingen in Europa rekenen op ondersteuning in nieuwbouw, service en onderhoud. Samen met de naam Radio Holland een vertrouwde combinatie.

Op de beurs SMM Hamburg herintroduceert Imtech Marine de naam Radio Holland als ‘solution brand’ voor haar Service- en Nav/Com-oplossingen. Het bleek dat Radio Holland nog steeds een vertrouwde, sterke naam is in de scheepvaartindustrie, gewaardeerd door onze relaties. Daarom hebben we besloten de naam weer terug te brengen voor Service en Nav/Com. Onze bedrijfsnaam blijft overigens Imtech Marine, maar de vertrouwde naam Radio Holland is weer terug, een naam die al ruim honderd jaar een bekende is in de zee- en binnenvaart.

Meer… Imtech Radio Holland