Nieuw visitekaartje voor Nederlandse Maritieme industrie

Jaap Proost, hoofdredacteur Maritime Holland: “Nederlandse maritieme bedrijven hebben internationaal de reputatie om kwaliteit te leveren. We vinden dat een dergelijk uithangbord ook een naslagwerk verdient als promotie voor de Nederlandse maritieme cluster.” De Maritime Holland Business Guide is op de SMM beurs gelanceerd door het team van Maritime Holland magazine, de makers van de guide.

Het naslagwerk, dat zowel in print als online te lezen is, is dit jaar voor het eerst ontwikkeld in samenwerking met verschillende Nederlandse brancheorganisaties.

De gids geeft geïnteresseerden een overzicht van het veelzijdige Nederlandse netwerk van spelers in de maritieme sector. De brancheorganisaties delen hun visie op hun sector en tientallen bedrijven presenteren zich met een profiel, waaronder Wärtsilä, Damen, Royal IHC en CIG.

De Maritime Holland Business Guide 2016 wordt gedurende een jaar verspreid op NMT-paviljoens in binnen- en buitenland, beurzen en bijeenkomsten. Ook wordt de gids naar abonnees van Maritime Holland verzonden.