YES!Delft zoekt startups met goede ideeën voor de haven

YES!Delft is op zoek naar early stage startups met goede tech ideeën die de haven veiliger, efficiënter en duurzamer maken. Van een idee dat nog gevalideerd moet worden tot bijna market ready ideeën die klaar zijn voor een pilot, investeerder of launching customer. Naast een mooi platform zijn er ook verschillende prijzen te winnen, zoals gratis deelname aan het LaunchLab van YES!Delft en een lunch met Paul Smits (CFO Havenbedrijf Rotterdam).

Op 20 september organiseert Port Innovation Lab ‘AccessDay’: tijdens deze middag krijgen 10 early stage startups de kans om hun ideeën voor zo’n 30 directeuren en innovators uit de haven te pitchen. Port Innovation Lab is een samenwerking tussen Port of Rotterdam en YES!Delft.

Aanmelden om te pitchen tijdens AccessDay
Meedoen is makkelijk: dien jouw idee in. De tien beste ideeën worden uitgenodigd om te pitchen tijdens de AccessDay. Hier pitch je voor directeuren en innovators. Meld je voor 8 september 23:59 uur aan.

De Rotterdamse haven is de grootste haven van Europa en staat bekend om zijn ondernemerschap en innovatie. Port of Rotterdam is voorloper wanneer het om innovatie gaat en gelooft sterk in de samenwerking met startups om deze positie te behouden.

AccessDay
De tien beste ideeën ontvangen een pitch training en een plek om het idee te pitchen tijdens AccessDay. Pitch en laat een blijvende indruk achter. De winnaar ontvangt een netwerklunch met Paul Smits (CFO Port of Rotterdam) en gratis deelname aan het LaunchLab programma van YES!Delft (commerciële waarde 15k, mits er aan de selectie criteria wordt voldaan*). Het publiek geeft deelnemers de kans om financiering, launching customers en de mogelijkheden binnen dit krachtige netwerk te onderzoeken.

Port Innovation Lab
Port Innovation Lab trekt relevante haven ideeën aan en versnelt deze tot succesvolle startups die de wereld kunnen veroveren vanuit de Rotterdamse haven. Het programma biedt
het beste van twee werelden aan: de bewezen aanpak van één van Europa’s meest succesvolle incubator YES!Delft en het netwerk van Europa’s grootste havenbedrijf Port of Rotterdam Authority.
Tijdens de AccessDay (20 september) zijn er innovatie managers en directeuren van verschillende bedrijven uit de Rotterdamse haven (- industriële complex) aanwezig bij YES!Delft om jouw idee voor de haven te horen. Heb jij een idee voor een bedrijf of een startup met impact op de haven van Rotterdam? Dit publiek wil graag jouw idee horen!

 

Share this article

Follow Maritiem Nieuws.nl

Carrière>

Events>

<< Nov 2017 >>
MTWTFSS
30 31 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 1 2 3

Maritime & Offshore Career Event 28 maart 2018

De datum voor de 12e editie van het Navingo Maritime & Offshore Career Event (MOCE) is bekend: woensdag 28 maart 2018. Na intensief overleg met diverse opleidingen en bedrijven is deze datum als beste optie geselecteerd. WTC Rotterdam staat deze dag geheel in het teken van het grootste en meest complete carrière-event in de maritieme, offshore en energie sector van Europa. De organisatie, Navingo BV, verwacht ook dit jaar weer bezoekers uit binnen- en buitenland en mooie namen onder de exposanten te verwelkomen.

Investeren in de toekomst
De Nederlandse maritieme en offshore energie industrie dankt haar wereldwijde positie aan de vele innovaties die de afgelopen jaren hebben plaatsgevonden. Zonder goed opgeleid en gekwalificeerd personeel waren deze innovaties niet mogelijk geweest. Om deze positie te behouden is het belangrijk om de verschillende functies binnen de sector op alle niveaus en binnen elke carrièrefase te presenteren en te laten zien wat deze industrie zo aantrekkelijk maakt om in te werken. Als platform voor zowel carrière als opleiding is MOCE een belangrijk onderdeel van de missie om technische en nautische expertise in de sector te behouden.

Ruime aandacht voor persoonlijk contact
In 2017 ging MOCE de verdieping in met een omvangrijk inhoudelijk programma waarin relevante thema’s werden uitgelicht en er ruimte was voor discussie. De meer dan 100 partners gebruikten MOCE als het platform om te laten zien waar zij als bedrijf voor staan. De ruim 3500 bezoekers konden op de beursvloer de deelnemende bedrijven spreken maar kregen eveneens de kans om aan te schuiven bij interessante Master Classes of trainingen van de desbetreffende bedrijven. Ook in de volgende editie zal er ruim aandacht zijn voor persoonlijk contact en het ‘matchen’ van bezoekers met bedrijven.

Blijf up-to-date
Op de hoogte blijven? Schrijf je in voor onze nieuwsbrief, like ons op Facebook en volg ons op Twitter.

read more >